#kde - Mon 26 Feb 2007 between 02:34 and 02:48

NY Lost Funds



Sho_I'd just go with Cygwin ..
ForgeAushehe yeah my XP has cygwin already and I got the kde stuff from sourceforge
just that my XP is broken right now
Sho_Some would argue that XP is kind of perpetually broken in some ways
ForgeAusrofl
actionSho_ throws a ping at Jucato
Sho_throws a ping at Jucato
actionJucato throws back a pong at Sho_
Jucatothrows back a pong at Sho_
Sho_Jucato: If you're still curious I could reboot now ;)
JucatoSho_: some would argue that I'm kind of perpetually curious in some ways :D
Sho_see you in a minute then ;)
actionJucato starts counting
Jucatostarts counting
qupadalol. rebooting sucks. unfortunately when, like me, you've decided on a somewhat experimental init system, it's something you have to do a little more often than is deisrable
the big thing i've decided with experimental stuff is not to taunt it. you don't try anything out of the ordinary or it usually produces bad results
Jucatowow, really just a minute :)
qupadalol
Jucatoqupada: in Sho_'s case, though. it was rebooting from Windows to Linux :D
Sho_Jucato: yup, reproduced
Jucatoaw..
actionJucato sobs and goes back to playing in Kaffeine...
Jucatosobs and goes back to playing in Kaffeine...
Sho_there's still KMPlayer ;)
ForgeAusoh microsoft have a 3rd party X-windows server they suggest for interix, hummingbird :( its not free tho
Sho_ForgeAus: What great surprise
Jucatoboohoo :)
Sho_: works ok in kmplayer?
Sho_Jucato: yup
Jucatohmph...
ForgeAusand no word as to if its KDE compatibel
manuhack_is it possible to get mouse gesture to work in Konqueror?
Sho_manuhack_: KDE has system-wide support for mouse gestures. KControl -> Regional & Accessibility -> Input Actions.
Jucatois there a guide on how to use and mouse gestures? I'm so clueless on that...
Sho_I think it's pretty straight-forward, but I don't use 'em myself
JucatoI wasn't raised on the concept of mouse gestures, so I don't know...
tbh, I never heard of mouse gestures until I saw them in KDE and heard about them in Opera
Sho_Some games have used them
ForgeAusyeah well for me it was firefox but I'm not used to using them so I kinda leave it alone
Jucatowhat games?
Sho_Black & White, for example
actionJucato never heard of it lol
Jucatonever heard of it lol
Sho_Godgame by Peter Molyneux' Lionhead, fairly high-profile
Jucatoprobably too high, so I never heard of it :D

Page: 4 11 18 25 32 39 46 53 60 67 74 

IrcArchive

NY Lost Funds